Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heeft u vragen, kijk dan eerst of het antwoord hier onder gegeven wordt.
Is uw vraag niet beantwoord, neem dan
contact met ons op en we helpen u graag verder.

Bestellen en betalen

  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Komt u erachter dat u iets vergeten bent, of een foutje gemaakt heeft bij het bestellen, of wilt u uw bestelling geheel of gedeeltelijk annuleren, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail. Indien uw pakket nog niet verzonden is, kunnen we uw bestelling nog wijzigen. 

  • Is het leveradres niet gelijk aan het factuuradres?

    Het factuuradres en leveradres hoeven niet gelijk te zijn. Vul bij het afrekenen in stap 2 het gewenste leveradres in en bij stap 4 kunt u het factuuradres invoeren.


  • Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

    U kunt betalen met Ideal of Paypal.

  • Hoe maak ik een account aan?

    1. Klik onderaan een winkelpagina op "Uw account". U komt terecht op de inlogpagina voor uw account. De eerste keer dat u inlogt, wordt er een account aangemaakt welke gekoppeld is aan uw e-mailadres. 

    2. U wordt gevraagd uw e-mailadres in de balk "uw e-mailadres" in te voeren. 

    3. Klik vervolgens op "Inloglink ontvangen". 

    4. Binnen een minuut onvangt u in uw inbox een e-mail van info@allesvlinders, met in de e-mail de knop "Log in".

    5. Door op de knop (of het bijbehorende linkje) te klikken opent een nieuw tabblad waar u toegang krijgt tot uw account. 


    U hoeft dus geen wachtwoord aan te maken of te onthouden. 

  • Hoe log ik in op mijn account?

    Uw e-mailadres is gekoppeld aan uw accountgegevens. Iedere keer dat u wilt inloggen op uw account vult u op de inlogpagina (welke u kunt bereiken via "uw account" onderaan de winkelpagina's) uw e-mailadres in en klikt u op "inloglink ontvangen". Binnen 1 minuut ontvangt u een e-mail met een inloglink. Door hier op te klikken opent een nieuw tabblad waarop u toegang krijgt tot uw account. 

Verzenden en levering

  • Wat zijn de verzendkosten

    U betaalt een vast bedrag van €4,75 verzendkosten voor bestellingen tot €50,00. Dit bedrag omvat verpakking, administratie en verzending. Bij een bestelbedrag van €50,00 of meer, worden deze kosten niet in rekening gebracht.

  • Wat is de levertermijn?

    Wij streven ernaar dat u uw bestelling 2 tot 3 werkdagen na de besteldatum ontvangt.

    Alle artikelen in de webwinkel zijn op voorraad. Van sommige artikelen is de voorraad echter beperkt. In het geval dat er meer exemplaren van een artikel besteld worden dan er voorradig zijn, zullen we u hiervan zo spoedig mogelijk berichten en in overleg met u voor een passende oplossing zorgen. 

  • Hoe kan ik het bestelproces volgen?

    Na uw online bestelling ontvangt u per e-mail een bestelbevestiging. Wanneer het een pakket betreft ontvangt een volgende e-mail wanneer uw bestelling aan PostNL is overgedragen; deze e-mail bevat uw Track & Trace code  waarmee u uw zending online bij PostNL kunt volgen.

  • Verzenden jullie ook naar het buitenland?

    Ja, we verzenden ook naar andere EU landen; daarvoor gelden andere verzendkosten.

    In dit geval gelieve uw bestelling niet via de webwinkel te plaatsen, maar contact met ons op te nemen via info@allesvlinders.nl, onder vermelding van de artikelen waarin u geïnteresseerd bent. Wij zullen daarna contact met u opnemen met een opgave van de van toepassing zijnde totaalkosten, waarna u kunt beslissen of u de bestelling definitief wilt maken. 


    Yes, we do ship to other EU countries; in this case different handling & shipping costs will apply.

    Please do not order through the webshop but via an e-mail to info@allesvlinders.nl, indicating the items you are interested in. We subsequently will contact you with a quotation for the total costs applicable, after which you may decide if you want to proceed with the order.


  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Op dit moment is enkel verzending mogelijk.

    Gedurende het openingsseizoen van de Vlindersafari (mei t/m oktober) zijn artikelen ook af te halen op locatie in Gemert. In dat geval gelieve de besteling niet via de webwinkel te plaatsen maar via een e-mail aan info@allesvlinders.nl of telefonisch via 06-17204817. Betaling kan direct bij het afhalen, contant of per PIN.

  • Waarom zit mijn artikel in een doos met een andere opdruk?

    Wij proberen verpakkingsproducten zoveel als mogelijk te hergebruiken. Het kan dus zijn dat er een andere productnaam / merk op de doos staat dan het door u bestelde artikel. 

Retourneren en klachten

  • Ik wil (een deel) van mijn bestelling retourneren, hoe doe ik dat?

    Binnen 14 dagen na ontvangst van een artikel, kunt u gebruik maken van uw herroepingsrecht. Bekijk ons retourbeleid voor meer informatie.

    Wij adviseren u om een verzendbewijs voor de retourzending aan te vragen. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening.

  • Ik ben niet tevreden met de geleverde producten.

    Bent u niet tevreden met een geleverd product of met de dienstverlening van AllesVlinders, dan ontvangen we uw klacht graag schriftelijk. U kunt deze kenbaar maken per post, e-mail of via ons contactformulier; zie onze contactpagina voor de relevante gegevens. 


    Wij streven naar 100% klanttevredenheid, en zullen er alles aan doen om in overleg met u tot een passende oplossing te komen.

  • Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.

    Heeft u een Track & Trace code ontvangen, dan kunt u op de site van PostNL de voortgang van de bezorging van uw pakket volgen. Als u geen Track en Trace code ontvangen heeft, of in die gevallen dat de website van PostNL niet de gewenste duidelijkheid  geeft, neem dan contact met op met ons via e-mail.

Share by: